Magamról

Hungary
Gyermekkorom óta csodálom a természetet.Isten megadta nekem, hogy értékelni tudjam és, hogy olyan helyen éljek ahol hegyek, völgyek, patakok szép számban találhatók.Ezért nagyon hálás vagyok.Nem is szalasztok el egyetlen lehetőséget sem, hogy mellettük legyek.Talán húsz éve is van már annak , hogy először hallottam a Bonsai művészetről.Úgy érzem ,hogy most érkezett el az ideje, hogy a hosszú tanulás után, foglalkozzam is vele.

2009. december 16., szerda


Egy szép kis talajtakaró.Valamilyen szegfű féle.Kétkedve ültettem egy szálat a tavasszal a kőfal tetejére."Ha akar megmarad."Gyönyörűen elterjedt.Ott a helye.

A szinteltolásokat a kert alsó részében szárazon rakott terméskő támfalakkal oldottam meg.A tövébe idén ültettem borostyán és vadszőlő töveket.Kíváncsi vagyok ez jövőre hogy fog mutatni.Ez a kő ezzel a törpefenyővel a kert egyik legkedvesebb része.

A kerítés csere még nagy project lesz.

Szintén egy talajtakaró növény.Én csak "millióvirág-nak" nevezem.

A tűzhely az ülőkövekkel, háttérben egy 6 méter magas hamisciprus.(ágai közt madárfészek)

Ő a felújításra váró kedves.A mi leendő otthonunk.

Ezt a lépcsőt kb.két hete készítettem a Bükkből hoztam hozzá az elsőosztályú köveket.(szegény suzuki)

A fotó felsőrészén látható kőfal, innen egy görgeteg lejtőre hasonlít de a valóságban kétszintes és az első szinten is növények kaptak helyet.

Az intenzív növényekkel való foglalatoskodás, még a képek elkészülte után kezdődött.Fa telepítés,metszés és különböző őszi elfoglaltságok.Édesapám ma-holnap 55 éve kertészkedik, ezért a metszés tudományát tőle tanulgatom.Én sem, mint sok más városi gyermek, nem metszőollóval a kezemben jöttem a világra.A mai napig van mit csiszolni ezen a tudáson.Remélem, azért a bonsai alakításnál, hasznát veszem.