Magamról

Hungary
Gyermekkorom óta csodálom a természetet.Isten megadta nekem, hogy értékelni tudjam és, hogy olyan helyen éljek ahol hegyek, völgyek, patakok szép számban találhatók.Ezért nagyon hálás vagyok.Nem is szalasztok el egyetlen lehetőséget sem, hogy mellettük legyek.Talán húsz éve is van már annak , hogy először hallottam a Bonsai művészetről.Úgy érzem ,hogy most érkezett el az ideje, hogy a hosszú tanulás után, foglalkozzam is vele.

2009. december 15., kedd

salatakert.blogspot.com


Sziasztok! Nagyon megtetszett, ahogy egy páran oly szépen megosztjátok egymással a tapasztalataitokat és ha segítségre van szükségetek persze, kérdeztek.A példátokon okulva én is ezt szeretném tenni.Összetarthat a közös érdeklődés a "szellem".Több éve már, hogy az első kudarcom megéltem a nagy "szerelemmel" a kis fák világában.Szegények nem élték túl a telet.Sajnos abban az időben nem volt lehetőségem szakkönyvek megszerzésére, így csak abból amit az újságokból innen-onnan összeollóztam, indultam el az úton.Biztosan hallottátok már:"gyenge kezdés után erős visszaesés" következett.Az erdőben gyönyörű alanyokat találtam.Szomorú fűz és Tölgy volt a két első teremtés. 25 cm körüli arányos fácskák.Szinte tökéletesek.Sajnos a teleltetésről nem szólt a fáma.Tavasszal szomorúan konstatáltam, hogy a körülményeim és persze a tudásom nem megfelelőek ehhez a nemes tevékenységhez.Azóta másként nyúlok minden dologhoz.Főként az élőkhöz.Nem akarok még egy ilyen hibát elkövetni.Úgy gondolom, tanultam az esetből.